‘Yes, een klant!’-dag
Tijdens de ‘yes, een klant’-dag gaat ervaren trainer Wilfried Dries met jouw team aan de slag om dat echte ‘Yes, een klant!’-gevoel te krijgen. De basis van dat gevoel is zelfvertrouwen: weten dat je een goed klantgesprek kunt voeren met een wederzijds positieve uitkomst.
Afwisselend programma
In een afwisselend programma zorgt Wilfried met interessante weetjes, leuke oefeningen en handige tools dat het zelfvertrouwen van jouw team groeit. Er wordt gewerkt aan hun communicatieve vaardigheden zoals luisteren, open vragen stellen, (non)verbale communicatie en inlevingsvermogen. Ze krijgen te zien en ervaren hoe je een (sales)gesprek structureert en ontvangen handige handvatten om weerstanden weg te nemen.
Maatwerk
De ‘Yes, een klant!’-dag stellen we op maat samen voor jouw team. Misschien wil je net wat meer focus leggen op salestechnieken of juist wat meer aandacht voor inlevingsvermogen. Hierop passen we de ‘Yes, een klant!’-dag aan.
Locatie
De ‘Yes, een klant!’-dag vindt plaats op een mooie locatie in Zeeland. Welke? Dat bepalen we samen. Zeeland Retreats zorgt voor een locatie die past bij jullie team. Een plek waar je medewerkers zich thuis voelen én geïnspireerd worden. Wij hebben hier allerlei ideeën en locaties bij. We regelen alles, van een besloten ruimte tot techniek, hapjes en drankjes. Een afsluitend diner en/of toffe teambuildingactiviteit behoren ook tot de mogelijkheden.
Resultaat
Na de ‘Yes, een klant!’-dag ervaart jouw team het ‘Yes, een klant!’-gevoel en hebben medewerkers zin om het klantgesprek aan te gaan. Nu weten ze immers hoe ze klanten kunnen benaderen, begrijpen en te woord kunnen staan en hoe ze hen tevreden kunnen stellen met een mooie verkoop als kers op de taart.
Alle trainingen
Ondernemingsraad trainingen
Als OR heb je een belangrijke taak: de belangen behartigen van de medewerkers en organisatie. Om die taak zo goed mogelijk te kunnen uitvoeren, zijn specifieke kennis en competenties nodig. Die helpen we je te verkrijgen en (door)ontwikkelen. Wij zorgen voor interessante, praktijkgerichte trainingen.
Diversiteit en inclusie op de werkvloer
Ieder mens is uniek. Dus is het heel normaal is dat we allemaal anders denken en andere oplossingen verzinnen. Wat een kans! Want dat betekent dat meerdere hersenen samen méér potentie hebben. Eén van de voorwaarden om dat potentieel te kunnen benutten, is dat een ieder zijn of haar mening kan uiten.
Authentiek leiderschap met daadkracht
Soms past de manier waarop wij doelen willen bereiken niet (meer) bij onze manier van zijn en bij onze levensvisie. Dat kost veel energie en kan zelfs leiden tot wantrouwen bij collega’s. Echte authentieke leiders zijn daarentegen de beste inspiratoren die een bedrijf zich kan wensen.
Doelgericht communiceren
In samenwerken vormt communicatie een belangrijke succesfactor. Is de onderlinge communicatie goed, dan kunnen organisaties alles bereiken wat ze maar willen. Miscommunicatie kan daarentegen veel kapotmaken en onderling tot conflicten leiden. Conflicten die zich vaker zullen herhalen zolang de communicatie niet structureel verbetert.
‘Yes, een klant!’-dag
Hoe blij zijn jouw medewerkers met een klant? En hoe blij zijn je klanten met jouw medewerkers? Tijdens de ‘Yes, een klant!’-dag zorgen we dat jouw medewerkers staan te springen bij het zien/horen van een klant en dat jouw klanten dat volop ervaren. Gun jij jouw team het ‘Yes, een klant!’-gevoel en jouw klanten een optimale klantbeleving?
Sterke Teams – Het nieuwe samenwerken 3.0
Als sterk team, samen richting succes. Dat is wat je wilt als onderneming. Maar hoe houd je de motivatie hoog als een deel van de medewerkers op afstand werkt? En online vergaderen (mogelijk) de nieuwe norm wordt? Wat maakt dat medewerkers zich ook in uitdagende tijden gehoord, gewaardeerd en verbonden blijven voelen?
"Aangenaam: ik ben Daniela Verwilligen en neem je graag mee in de wereld van Zeeland Retreats..."